בלוג. מאמרים, טיפים מקצועיים ועדכוני רגולציה בתחומי הנהלים וניהול המסמכים.

מדידת שביעות רצון לקוחות

אמנון מרגלית,

מדידת שביעות רצון לקוח (Customer Satisfaction) היא המרה של ההרגשה האישית של לקוחות למספרים, בכל הנוגע לתפוקת הארגון. כדי להגדיל את שביעות רצון הלקוח, נבצע תהליך של התאמת התפוקה (מוצר, …

קרא עוד

איך מודדים אפקטיביות הדרכה?

אמנון מרגלית,

הדרכה היא מאבני היסוד של האיכות הניהולית. לא אחת תמצאו בתקן זה או אחר הנחיה להדרכה או אפילו חובת הדרכה כמו למשל בת"י 45001 מערכות ניהול בטיחות ובריאות בתעסוקה, שבו …

קרא עוד

איך כותבים נוהל הדרכה והכשרת עובדים

הגר סער סיוון,

להכשרת עובדים יש תרומה משמעותית בדרך להשגת היעדים האירגוניים. כשניגשים לכתיבת נוהל זה יש לזכור כי הוא ישפיע על כל מחלקות האירגון, ויישומו תלוי במידה רבה בשיתוף פעולה חוצה אירגון. …

קרא עוד