בלוג. מאמרים, טיפים מקצועיים ועדכוני רגולציה בתחומי הנהלים וניהול המסמכים.

סיקור ספקים – אי התאמה

אמנון מרגלית,

הטיפול באי התאמות ספקים חופף בחלק מהמקרים את הטיפול “הרגיל” באי התאמות המתגלות במוצרים וכולל איתור סיבת שורש, פעילות מונעת ופעילות מתקנת. אבל במקרה המיוחד של אי התאמות ספקים יש …

קרא עוד

הערכת ספקים – סיקור, אישור והסמכה

אמנון מרגלית,

שרשרת האספקה למוצר בנויה מעשרות תהליכים. לכל תהליך מטבעו יש ספק ויש לקוח. מכאן ניתן להבין ששרשרת האספקה כוללת הרבה ספקים, פנימיים וחיצוניים והם עצמם גם משמשים כלקוחות של הארגון או …

קרא עוד

מדריך להכנת תרשים זרימה של תהליך

אמנון מרגלית,

תרשים זרימה הוא כלי רב עצמה להמחשת תהליך באמצעות שרטוט ויזואלי גרפי. בנוסף להיותו בסיס מצוין בתהליכי כתיבת נהלים, התרשים מספק לנו את היתרונות הבאים: מאפשר הצגת התהליך להנהלה ולשאר …

קרא עוד

מדידת שביעות רצון לקוחות

אמנון מרגלית,

מדידת שביעות רצון לקוח (Customer Satisfaction) היא המרה של ההרגשה האישית של לקוחות למספרים, בכל הנוגע לתפוקת הארגון. כדי להגדיל את שביעות רצון הלקוח, נבצע תהליך של התאמת התפוקה (מוצר, …

קרא עוד